5 snabba

Okej, Anna och jag kom fram till att vi ska köra "5 snabba" här innan filmen x) Kanske är bra, jag är ganska socialt inkompetent, men jag över på det starkt! :D

5 snabba

Moi                                                           Anna
[ ] Vin eller öl [x]                     [x] Vin eller öl [ ]
[ ] Film eller bio [x]               [ ] Film eller bio [x]
[ ] Bok eller tidning [x]     [x] Bok eller tidning [ ]
[ ] TV eller dator [x]             [x] TV eller dator [ ]
[x] Festa eller hemma [ ]  [/] Fest eller hemma [/] (50/50)


Där har ni 5 snabba om mig och Anna :P
Om ni vill kan ni ställa frågor och så får vi eller jag svara på dem!
Kan vara lite kul, då får ni lära känna mig lite bättre också :)

Mys och Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0