Bloody Monday!

Usch, måndagar är verkligen jobbiga och irriterande! Ingenting går som det ska då, allt är kaos o.O
Jag är ofta lite extra trött på måndagar, lite sådär extra seg. Sedan när man väl masar sig iväg ut genom dörren, inser man att bussen inte kommer! Tiden går och ingen buss syns till, vartfan kan den ha tagit vägen? Den är väl inte vilse va? Stackars lilla buss! Man bestämmer sig för att gå! Väl vid tunnelbanan får man se att den inte heller tänker komma när den ska. Kaos! Varför allt detta kaos? Blä...

Nu är jag i skolan, har haft matte...på MORGONEN :O Måndagmorgon... Yay! >.<'
Nu ska jag snart ha caseredovisning! :) Det går nog bra.

Vad har ni gjort i helgen då? :D
Jag har tagit det lugnt och glassat, eller inte xD Jo, men tagit det lugnt har jag :) Igår var jag knappt hemma, kom hem jättesent så det var därför det inte blev några inlägg igår... Hoppas ni inte saknade mig för mycket! ;)

Peace & Love!

Skanis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0