Fan vi kommer aldrig härifrån!

Fan dig Anna!! Måste du börja sitta och söka på godsaker när vi ska logga ut?!!! Vi ska ju se film!! Okej?!
Vem börjar sitta och googla på kolapajer? Jo, det ska jag berätta! Anna!! xD Nu får du ta och göra en eller nånting, för jag blev så extremt suktad! Jag har inte ätit kolapaj sen...sen jag vet inte när, kanske 2 år sen :O När jag var i Sickla Köpkvarter, dem är så ruskigt goda där! Nån som vet om de finns kvar där? xD Jag måste ha en :( Bajs Anna!

För er som inte vet vad kolapaj är så är det en sån här smaskig sak!

Den här på bilden kanske inte såg såå lockande ut, men TRO MIG!! :P

Ciao ciao people! Anna hälsar puss och kräm igen

Kommentarer
Postat av: marre

Jag kommer inte ihåg nånsin ha ätit en kolapaj

2010-02-20 @ 07:12:17
URL: http://www.littletony.devote.se
Postat av: Anna

OMG! Vi måste äta det ju! :O Vill ha vill ha!

2010-02-20 @ 14:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0