Frisyr - hjäälp!

Funderar på att skaffa mig en ny frisyr nu, men jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken! (Help please)
Jag lägger upp lite bildförslag här på vad jag kan tänka mig att ha :D Just nu har jag lite längre än vad som syns på min profilbild. Så antingen klipper jag mig kortare eller sparar ut lite och klipper nån riktig frisyr av det istället :)

 Ex 1

 Ex 2

 Ex 3
(det tar ju tid att spara, så extentions kanske?) :P

 
Eller så tar jag och gör något helt annorlunda.. ^^

Hjälp mig snälla ni! Rösta och kommentera! Tusen tack! :)

Kommentarer
Postat av: marre

Jag tycker du ska välja mellan antingen nummer ett eller två. Du borde ta nummer ett för de blir lättare att ta hand om. Du kan vakna med rufsigt och de ser ändå snyggt ut. De andra kräver mer produkter i håret. Vad tycker du själv?

2010-02-20 @ 07:17:41
URL: http://www.littletony.devote.se
Postat av: Skanis

Jag håller med! Det är vad jag också suttit och funderat mest på! Tack tack! :D

2010-02-20 @ 14:06:02
URL: http://skanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0