Lördagskväll

Tjohej!

Fasiken vad den här veckan har gått fort! Det är redan Lördagkväll :( Jag hinner inte ikapp med tiden, inte huvudet i alla fall...

Men nu har jag varit och handlat mat på Ica, ska fixa käket snart. Idag får det lov att bli lite La pasta di Matilda - tortellini ;) Yummy! Jättelängesen jag åt det så nu fick det bli så :)

Svängde förbi godisdisken också och plockade lite gott^^ Här ska mysas i soffan!
Det var skönt väder ute nu också, inte för kallt och inte för snöigt :) Det är supermycket snö ute ju! :D
Nån som vet om det är kramsnö ute? (A) Snöbollskrig nån?

Ikväll ska jag nog kolla på någon film, någon av de som går på TV antar jag. Jag orkade inte hyra någon x) Kanske gluttar förbi på Mellot också, men det är inte lika troligt xD Nån av er som ska se Melodifestivalen ikväll? Vem håller ni på? :P Hörde att han Erik Linder ska vara med ikväll, han från Talang 2008 eller 9? Sen ska väl Alcazar och flickfavoriterna vara med idag X)

Aja, nu ska jag bege mig från datorn.
Ha det gott och snåla inte på det goda ikväll! ;)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0