Melodifestivalen Göteborg

Jag orkade inte kolla på hela programmet, men jag såg sista halvtimmen. Så jag kollade på snabbreprisen av alla bidrag. Trodde det skulle vara bättre, men folk ska ju åka ut också xD
Tänkte hissa och dissa lite nu...
Jag tycker att rocktjejerna som sjöng "Heaven or Hell" var grymma! Skit häftiga och de ägde scenen totalt! Det gillade jag! Lite flammor var ju inte fel på scen heller ;) Tjejerna var klart coola. Dem hissar jag!

Ledsen, men jag kommer dissa Darin nu faktiskt.
Om jag inte minns fel så hette hans bidrag "You're Out of My Life"... Jag ska gå rakt på sak.
Vet inte om det bara var jag, men jag blev besviken... Jag kopplade låten till Michael Jackson, texten och låttiteln och till och med musiken. Det kändes som om någon kokat ihop MJ's "You Are Not Alone" och "She's Out of My Life" och sedan gjort en upptempo version av de båda med inslag av annat. Det kanske bara var jag, men såhär känner jag i alla fall. Vad tycker ni?

Är det någon som vet vad Dolph Lundgren gör i det hela? Jag fattar inte xD Är han ens med i programmet? Jag såg bara någon konstig sketch med honom när han ser ut som en kopia av Arnold Schwarzenegger i Terminator filmerna o.O Är det meningen och vad sjutton gör han? Sticker till "Lisbeth Salander" (Christine Meltzer) och bara "tjaa, kan du hitta vem som snor tittare från vårt program?" o.O Eller? xD Aja... Lite annorlunda tycker jag x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0