Owl City

Alla verkar lyssna på Owl City nu. Eller han har blivit mer "upptäckt" nu om man säger så.
Jag har jätteroligt åt det, för jag har lyssnat på honom i typ ett halvår åtminstonde. :S Fast jag har ju inte lyssnat på radio då, utan på youtube. Men det var lite kul när man hörde Fireflies på radion. Då tänkte jag "va, kör dem den här gamla" xD Den är väl inte gammal precis, men jag hade ju hört den ett tag så den var ju inte direkt ny för mig x) Men om ni gillar Owl Citys Fireflies kommer ni nog gilla "Rainbow Veins", "Hot Air Balloon", "Vanilla Twilight" och fler :)


Adam Young - Owl City
Owl City har gjort två album innan han blev signerad till Universal Music.
De två är "Of June"(2007) och "Maybe I'm Dreaming"(2008). Det senaste albumet från 2009 heter "Ocean Eyes".

Kommentarer
Postat av: Tannaz

Elllliiiii <3333333333333333

Ringe dig idag men jag misstänker att du sov.. eller så palla du bara inte med mig XD XD



Men ja, du brukar ju före oss andra när det gäller sånt XD Hehe... Elli med det senaste på mobilen :P

2010-03-16 @ 23:32:50
URL: http://minvarld.bloggagratis.se
Postat av: Owlcity<3

Alligator sky är bäst!

2011-04-18 @ 03:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0