Snöstorm ute...

Det är typ snöstorm ute :S
Jag har tråkigt! xD Har spelat minröj, men det går inte så bra. Plus att det inte är så roligt heller! X)
Kolla!

Jag brukade vinna ganska många gånger när jag var liten! Faktiskt! :P Ändå var jag inget smart kid, haha.
Jag blev jätte irriterad på spelet, ni ser ju vilken tidsskillnad det är mellan den första och de andra. Jag pallade inte fortsätta, var rädd att förlora och så ville jag ta upp Spotify och lyssna på musik ;) Sen glömde jag bort spelet och så stod det "999" på tiden. Då tänkte jag "faan" men sen "äsch, jag fortsätter ändå" :P

Vad gör ni då nu när det snöar såhär mycket? :) Nån som ska åka pulka? Eller ta en varm choklad? ;P
Man får verkligen se sig för så att man inte får värsta schocket i huvudet när man går ut. Vill inte råka ut för liknande som hände mig i Gamla Stan förut ju :S Det var fan läskigt, obehagligt!

Ha det bra!
Skanis

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha fint! x) Komma över och fika? :)

2010-02-20 @ 14:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0