Trevligt trevligt

Idag efter skolan sprang jag iväg för att träffa några kompisar, ja, jag sprang faktiskt bokstavligen! Jag slutar så mycket senare än dem på fredagar (speciellt) så jag fick springa. Och det var så nice! Vi satte oss och käkade gotti gott och satt och snackade, lite skit här och där blev det också.
Såklart skulle ju Krille ta upp sin nya mobil som han fyllt med en härrans massa musik! Så där satt vi och lyssnade och zappade mellan alla möjliga låtar och artister! Gamla som nya. Hard core asså! :P

Nu sitter jag här vid min fina laptop med Anna brevid mig. Hon har jättekul åt att jag bloggar här. Hon är sugen på att "gästblogga" här också! Men jag vet inte, det är ju ändå min blogg ;) Mwohaha! Eller vad tycker ni? :) Ett gästinlägg skulle kanske inte skada?

Nu ska vi ta och dricka lite gott och sätta oss framför en schysst film, vet inte riktigt vilken det blir, men någon Anna valt antar jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0